Leendet du sänder ut vänder åter till dig




fredag 5 juli 2024

Masked singer i tisdags med sju tävlande/lokala "kändisar".
Med ett proppfullt tält, uppskattningsvis 800 pers., och med sammanlagt 680 röster vann vår nya näringslivschef Patrik Jemteborn som nallebjörnen med låten stad i ljus.
Rolig och härlig underhållning för alla åldrar.

I går fyllde Petter 24 år.
Efter önskemål så grillade vi till middag...

och sedan tårta och presenter.
Framför allt födelsedagar är så roliga att få träffas och rå om varandra lite extra.
Jag är så glad och tacksam att få förtroendet att ordna och fixa så länge det bara går.
Jag har alltid tyckt att det har varit roligt och viktigt med traditioner och sammanhållning.
Och jag för det mer än gärna vidare, när de skapar egna traditioner när de förhoppningsvis har egna familjer.
Rätt vad det är så kanske någon flyttar för studier eller annat, och då kan inte alla vara tillsammans, så det gäller att passa på medan vi kan 💗

I dag blir det en sväng ner på Dunderområdet, kika lite på marknaden och köpa nått att äta med Moa.
Jag känner att kroppen och knoppen är ganska trött, som bara längtar efter ledigt, så det får bli en lugn kväll för att ladda inför dubbel delad + måndag innan en dag ledigt.
Jag hoppas verkligen att alla som "dundrar" i helgen får roligt och förhoppningsvis uppehåll så ni slipper bli blöta.
Men det bästa är så klart om det blir strålande sol och varmt.
I kväll Hooja och i morgon Nanne Grönwall.
Dundermarknaden fyller 40 år.

Trevlig Helg och på återseende!
:O)

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar