Leendet du sänder ut vänder åter till dig




måndag 29 januari 2024

Tänkte bara skriva lite om helgen.
I fredags var det AW på Nordica med Tomas, Petter och Elias jobb, och jag fick hänga med.
Vi åt moule frites 👌
Det snöade så in i h..vete så Tomas blev rejält snödöpt.
I lördags blev vi bjudna på middag hos Maria och Mattias.
Det är som alltid lika trevligt och otroligt god mat.
Tiden går så fort när man har roligt.
En genuin generositet, omtanke och äkta vänskap som vi uppskattar och värdesätter så otroligt mycket.
Det är en ynnest.
Och i går firade vi pappa som fyller 79 år i morgon.
Pappa bjöd på pizza, semmeltårta och åttondelskaka.
Han fick bla en dvdbox med Elvisfilmer.
Det är den tiden på året som vi behöver träffas och umgås mer än annars känns det som.
Tid tillsammans är viktigare mer än någonsin.
Att värna om familj och goda vänner kommer alltid att vara det viktigaste för mig.
Jag vill tro att alla människor föds oegoistiska.
Jag är glad och tacksam att jag har inte tappat det på vägen till vuxen.
Det är nog en av de finaste egenskaper som man kan ha.
Oegoistisk.
Ni som läst vet att jag gillar ord som man kan sätta O framför 😄
Kan jag hjälpa någon, oavsett vad det är så känns det bra för mig också.
Förra veckan fick både Tomas pappa och Moa lite extra hjälp, utan att de själv bad om den.
Och det är ingen uppoffring, det faller sig helt naturligt.
Jag hoppas att vi får fortsätta fira många födelsedagar tillsammans.
Till alla mina 💕
Tack för att ni finns i mitt liv.
Jag älskar er.
Ni betyder så mycket för mig 💗 
Var dag är en sällsam gåva- en skimrande möjlighet.

På återseende!
:O)

 

2 kommentarer:

  1. Vi är också så tacksamma för att vi får dela våra liv och umgås med dig och övriga kära! Nu är det ,det allra viktigaste! Vi har inte all tid i världen längre och då måste man ta vara på den! Det är bara att hoppas att vi får många fina år tillsammans framöver! Kram från mor och far!

    SvaraRadera