Leendet du sänder ut vänder åter till dig




fredag 30 december 2022

Vilket fantastiskt 50 års år jag har haft.
Vi började firandet på Hallstaberget med en SPA dag.
En jättemysig dag med hela familjen.

Sedan fortsatte vi med en fonduemiddag på En liten röd i Östersund.
Så gott och trevligt.

Gun och Bertil kom och hälsade på och vi tog bla en dagstur till Norderön.

Jag fick en jättefin dagstur till Åre av Maria och Mattias.
Vi hade så otroligt tur med vädret.

Resan till Österrike och Bad Gastein blev min 50 års resa.
Vi fick nya trevliga bekantskaper i vår nordic walking grupp.

Det blev en helt fantastiskt trevlig, rolig och framför allt häftig resa på många sätt.
Det var verkligen som att vara mitt i en film.
Att få se och uppleva allt detta vackra, vidunderliga och glamorösa landskapet, som gjorde mig fullständigt hänförd.

Dagsturen till Venedig var verkligen en bonus/pricken över iét upplevelse.
Väldigt varmt.
Vi maxade resan med allt som vi både kunde och han med.
Inte minst med all mat och dryck efter dagarnas utflykter.

Jag avslutade firandet med dessa två bästa och fina vännerna, Lena och Sara i Stockholm.
Med SPA på taket på hotel Down town camper och bubbel.

Och Tootsie med Robert Gustafsson med en helt grymt gäng av skådespelare på Oscarsteatern.

Jag känner en sådan enorm tacksamhet att få ha alla dessa människor i mitt liv.
Så mycket glädje och skratt.
Så otroligt värdefullt 💗

Utöver detta har det hänt så mycket annat trevligt och roligt också det här året, som jag har fått varit med om.
Så sammanfattningsvis så har det varit ett jättebra år för mig personligen.
Att det skulle sluta med att jag är sjukskriven var väl mindre bra.
Men tror att det kan komma något gott av det också.
I går när jag var ute med Chess så slog mig tanken att jag skulle kunna likna min stress med att jag "sprang" minst en halvmara i huvudet i stort sätt varje dag.
Jag var inte fysiskt trött, utan väldigt psykiskt trött av alla intryck som flödade runt omkring mig hela dagarna.

Jag önskar er alla ett riktigt trevligt och fint
Gott Nytt År 2023!
Var rädda om er 💗
:O)

 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar