Leendet du sÀnder ut vÀnder Äter till dig




mÄndag 19 april 2021

Vilken helg 🌞🌞🌞
Äntligen!!
BÄde lördag och söndag.
Och jag lyckades pricka in den pÄ en ledig helg.
Och det fortsÀtter Àven i dag.
Underbart Àr bara förnamnet.

Vi var ett helt gÀng som var vÀldigt sugna pÄ kolbullar.
Pappa stekte och vi fick Àta.
SĂ„ otroligt gott.
Och mÀttande.
Mamma hade köpt en Ättondelskaka för att fira Elias pÄ namnsdagen.
Bara smarremums 😋

Vi hade en jÀttemysig och trevlig dag.
Att kunna hÄlla till hemma pÄ gÄrden Àr ju himla smidigt och bekvÀmt.
Allt inom rÀckhÄll.
Grillplatsen Àr vÄrt egna lilla smultronstÀlle.
Vi har verkligen lÀngtat efter detta att kunna vara ute.
Chess har legat pÄ bron och njutit.
I gÄr kunde jag kratta lite mellan snöhögarna.
Tomas hjÀlpte Petter att byta till sommardÀck pÄ bilen.
Jag har lÀmnat in bilen nu pÄ morgonen, för att kolla om det gÄr gÀnga om 2 hjulbultar som Àr vÀldigt slitna.
Vi Ă€r ju stammisar pĂ„ Ängsgatans bilservice 😉
De Àr sÄ otroligt serviceminded.

Melvin fyllde 15 Är i lördags.
(Minstingen i familjen)
Vi firade honom i gÄr.
Det Àr faktiskt riktigt skönt att barnen börjar bli stora.

I dag Ă€r det Petters första dag pĂ„ nya jobbet 😃
Och i gÄr spelade BrynÀs till sig en fortsatt plats i SHL mot HV.
Det kÀnns sÄ bra allting just nu.
SÄ jag hoppas att vi fÄr stanna vid den kÀnslan ett tag nu.
Det tycker jag vi Àr vÀrda.

Moa och jag klippte oss i fredagskvÀll.
Det Àr ju sÄ bekvÀmt att frisören kommer hem till oss.
Hon Àr sÄ otroligt flexibel.
Vi var klara kl 20.30 och blev jÀttenöjda.
Tomas var pÄ politikerutbildning i StorÄbrÀnna pÄ Big river camp.

PĂ„ Ă„terseende!
:O)

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar