Leendet du sänder ut vänder åter till dig




tisdag 27 juni 2023

Plötsligt händer det 😄
Du vet det där med att saker kommer till en 😉
Det var många intressenter, och vi var först.
Vi hämtade den i torsdags kväll.
Jag har tänkt att det där med husbil får nog vänta tills vi säljer huset alt. går i pension.
Så många husbilar som vi har tittat på, och tänkt att den skulle vi ha haft.
Det känns väldigt overkligt att vi redan nu kan bocka av det också på vår
Bucket list/ambitioner.
Den har några år på nacken, men den har inte gått så långt, och är väldigt fint hållen.
Jag hyrde möbel/mattvätten i helgen, och den har verkligen gjort underverk.
Det känns så skönt att få städa in sig, och gå igenom allt.
Det är mycket att lära sig.
Och nu kan vi ta med Chess.
Allting blir så mycket lättare och smidigare.
Möjlighet att spontanåka precis när vi vill.

11 år i dag 💗
10 år som förlovade 💗
Kärlek, tillit, trygghet, humor och intressen har byggt relationen starkare.
Ett givande och tagande.

I love you 💗

Sommar!
Det är så otroligt vackert med alla blommor nu.

Jag räknar dagarna, timmarna...
till semester.
Jag hade gärna åkt på Almedalsveckan, men det får bli ett annat år.
Ingen av oss har varit till Gotland så det ligger på Bucket listen.

Men nu ska jag i väg och ta hand om alla goa vårdtagare först.

På återseende!
:O) 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar