Leendet du sänder ut vänder åter till dig




torsdag 16 september 2021

Det var detta jag gjorde i går (onsdag).
Jag hade aldrig känt mig så redo.
Evighets (oändlig) symbolen och barnens egna namnteckningar.
Jag är så grymt nöjd.
Mycket personlig.
The one and only.
Jag har funderat på allt från en semla till en vädur, men det har inte känts så personligt som detta gjorde.
Det kändes, men inte så mycket som jag trodde att det skulle göra.
Bra precis en timme tog det.
Det är aldrig försent.
När det känns helt rätt.

I lördags hade vi huset fullt med ungdomar.
Moa ville att hennes kompis Evve skulle få smaka surströmming.
Så vi bjöd på det och kräftsoppa.
Elias, Petter och Jesper (barnas kompis)
Efter middagen spelade de kort och spelade musik.
Så mysigt och trevligt.

I morgon ska vi gå ut och äta tacobuffé på Nordica.
På lördag blir det konfirmation i Alanäs kyrka.
Det är Melvin som ska konfirmera sig.
Trevligt trevligt!

Ha en fin dag!
:O)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar