Leendet du sänder ut vänder åter till dig




fredag 8 januari 2021

Är det något som jag har lärt mig av att ta reda på en annan persons tillhörigheter och lägenhet, så är det att verkligen att ta en sak i taget.
Prioritera. Vad är viktigast just nu.
För att inte missa något.
Jag tror att det har funkat för mig.
Och sortera 😂
Det känns som jag inte har gjort något annat.
Men det underlättar otroligt när man ska åka till Åvc.
Det går så otroligt mycket fortare när man är där.
Man tänker nog inte på det förens man står mitt upp i det. 
Att göra det överskådligt.
Att tänka igenom vad jag ska göra med vad?
För mig har det viktigaste varit att veta vad som ska tas med till det nya boendet, och vad som får plats.
Att jag inte missar något som har betytt mycket för henne.
Så hon känner igen sig och ska trivas.
En fördel är att vi har känt varandra några år, så jag har lagt märke till olika saker som hon tycker extra mycket om.
Sådant som är hon.
Tror och hoppas att jag har tänkt rätt.
Vill att det ska bli så bra som möjligt.
Inte lämna något åt slumpen.

Kortet ovan tog jag nu på fm.
Som en tavla.
Nästan som i en saga.
Nog föredrar jag sommaren.
Men just nu får jag nöjda mig med detta.

Ha en lugn, skön och trevlig helg!
:O)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar