Leendet du sänder ut vänder åter till dig




fredag 20 mars 2020

Jag känner mig privilegierad.
Jag har liksom inte mycket att klaga på.
Jag har hittat en jättesnygg kostym till Elias tills han går ut 9:an.
Nu är det bara att hoppas att han kan ha den. 
Han prövade Petters kostym, som han hade när han gick ut 9:an, men byxorna satt lite för tajta tyckte han.
Jag har även skickat efter några plagg till mig själv.
Insåg att jag inte har så mycket att sätta på mig.
Om inte så är det ju kul att få sätta på mig något nytt nu när våren snart är här.
Jag ska jobba helg. Har fått vara ledig tre helger, så nu var det min tur.
Har tagit en promenad med Chess. Ömsom is, ömsom grusig asfalt.
Skönt att gå på skoterleden.
Jag fortsätter att leva som vanligt. Och peppar peppar har jag klarat mig hittills.
Önskar dig en riktigt skön och trevlig helg!
:O)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar