Leendet du sÀnder ut vÀnder Äter till dig




fredag 9 augusti 2019

Nu har minstingen fyllt 15 Ă„r 😄
Vi firade honom i tisdags med middag, Ă„ttondelskaka och presenter.
Det kÀnns sÄ overkligt att han ska börja 9:an om ett par veckor.
Han Ă€r den som gett mig flest "grĂ„a hĂ„r", men han har ett stort och varmt 💗.
Man fĂ„r de prövningar man klarar av sĂ€gs det 😉
Det betyder sÄ mycket, och Àr vÀldigt speciellt nÀr ens barn fyller Är.
Jag kÀnner mig oerhört tacksam.
Älskade unge!!

Jag hittade ett💗mitt i skogen.

Min duktiga bekant hittade felet pÄ min dator.
Det var glappt i en anslutning till hÄrddisken.
SÄ nu vet jag hur jag ska göra om det hÀnder flera gÄnger.
SÄ skönt!!
Jag trodde att jag skulle behöva köpa en ny dator.
Den Àr ju ÀndÄ bara 3-4 Är gammal.
Nu kÀnner jag mig bÄde lÀttad och enormt glad.
Önskar dig en skön och trevlig helg!
:O)

2 kommentarer:

  1. Go kvÀll!
    Ja tÀnk sÄ stora vÄra barn blir och tiden gÄr ju sÄ fort! Helt plötsligt var mina döttrar vuxna!!
    Visst Àr man stolt över sina barn!!
    SÄ kul med ett hjÀrta mitt i skogen!! Ha det gott och jag hoppas att du har det bra!! Kram Annika

    SvaraRadera
    Svar
    1. I dag Àr det dags att ÄtergÄ till jobbet. Det Àr vÀl inte direkt sÄ att jag jublar, men det Àr vÀl ÀndÄ att gilla lÀget.
      Tack för att du kikar in :) Ha en fin vecka. Kram Katarina.

      Radera