Leendet du sänder ut vänder åter till dig




fredag 19 februari 2016

I går hade jag en ledig dag=chef över mig själv. Inga krav och inget ansvar.
Det är så skönt att få ha sådana dagar.
Även om jag är en social person och tycker om mitt arbete så älskar jag att bara få vara ensam.
Mina veckor är så intensiva så att inte behöva prata med någon eller passa tider är underbart.
Jag sätter på mig långkalsongerna, bästa koftan och lurar in mig i värmefilten.
Tekoppen är icke att förglömma.

Jag hann även göra en massa saker hemma. Det är skönt när det är gjort.
Jag tycker om att bocka av eftersom, check :)

I dag är det en annan dag och det är dags för jobbarhelg igen.
I vanlig ordning börjar jag kl 13.
Innan dess ska jag åka och träna.
Vad har du för planer för helgen?

Puss & Kram
:O)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar