Leendet du sänder ut vänder åter till dig




fredag 4 september 2015

Nu har jag gjort lite ändringar i min blogg.
Det är roligt att förnya sig i bland.
Det blir något nytt att titta på både för er och mig.

Jag vill tacka er alla som läser och kommenterar min blogg.
Utan er skulle det vara bra tråkigt.
Jag skulle gärna se att fler kommenterar, det är roligt att få respons och feedback på det jag skriver.
Man behöver inte ha en egen blogg för att kunna kommentera.
Det är bara att klicka på anonym.

Jag har min blogg mest som en dagbok. Det är roligt att kunna gå tillbaka i bland i bloggarkivet och se vad jag/vi har pysslat med under de senaste åren.
Man glömmer så lätt.

Jag såg programmet om Dagny Karlsson 103 år, troligtvis världens äldsta bloggare.
Vilken fantastisk människa. Otroligt imponerande.
Hon är verkligen ett bevis på att det aldrig är försent att börja blogga eller lära sig något nytt.
Om ni inte har sett det så finns programmet på svt play.
Man blir glad i både själ och hjärta.

Jag önskar er en riktigt skön och trevlig helg.
Jag ska snart gå på jobbarhelg.

Puss & Kram
:O)

3 kommentarer:

  1. Det är härligt att ha en blogg, skriva om sig lite om ditt och datt... Fin "nya" bloggen blev. Ha en trevlig helg kram

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!
    Tack för dina kommentarer, jag blir såå glad!
    Som du läst bor jag ju runt, så det blir ingen ordning med varken bloggandet eller läsandet av andra bloggar!
    Men jag tänker på dej..och kommer snart tillbaka igen!
    Alltid kul att läsa din blogg, för du har så mycket klokt att skriva! Så kul att du ändrat både header och några bilder! Önskar dej en fortsatt härlig söndag och en fin kommande vecka! Kram Annika

    SvaraRadera
  3. Härligt höstfint blev det! Kul & kram!

    SvaraRadera