Leendet du sänder ut vänder åter till dig




måndag 8 november 2010

Jag är hemma på timmar, det vill säga att jag har jobbat mellan 8 och 13 och sedan börjar jag jobba igen kl. 16-21. Jag har precis kommit in efter en uppfriskande promenad i solen. Det är 
-5 grader. Det är ju så otroligt skönt att komma ut. Det är frihet för mig.
Och det är ett val jag gör. Jag skulle må dåligt av att bara sitta inne dessa timmar.
Jag har haft problem sedan i går att överföra bilder till bloggen igen, och nu står jag helt rålös över vad jag ska göra. Jag vet inte vad som är felet. Det är frustrerande när det inte funkar. Jag har funderat på om det är utrymmet på bloggen som är fullt? så jag prövade rensa några inlägg, men det blev ingen förändring. Vad gör jag? Finns det någon vänlig själ som kan hjälpa mig?
:O)

1 kommentar:

  1. Det där fasar jag för för jag har ingen aning om hur man gör.

    SvaraRadera