Leendet du sänder ut vänder åter till dig




lördag 6 november 2010

Jag fick en ingivelse och beställde en swarschwaldtårta vilket visade sig vara en riktig överraskning. Gunnar hade i och för sig ätit den förut, men vi andra hade aldrig sett en sådan mäktig tårta förutom den frysta (frödinge) förstås. Det är riktigt roligt att prova något nytt.
Vi tittade på Dansbandskampen för första gången i kväll. Jag tyckte att Patriks Combo förlöjligade sig själv och det lät hellre än bra. Min röst fick de i alla fall inte. De var inte värda att gå vidare i kväll trots att de är jämtlänningar.

4 kommentarer:

  1. Har du bakat den? Ser smaskig ut.

    SvaraRadera
  2. Nej jag har inte bakat den själv. Men tänk vad häftigt om jag hade gjort det :O)Den var jättegod. Kram kram

    SvaraRadera
  3. Schwarzwald är min absoluta favorit. Mums! Köpt eller hemmagjord. Jag har ett bra recept om du vill prova själv nå'n gång ....

    SvaraRadera
  4. Så god den ser ut. mums.
    Grattis i efterskott till din man och vilken stor fisk han har fått.
    Kramar:)

    SvaraRadera