Leendet du sänder ut vänder åter till dig




måndag 12 juli 2010

Årets dundermarknad...

hade verkligen vädrets makter med sig.
Även om det blev kyligt framåt småtimmarna på lördagkväll så sken solen obönhörligen.
I år har jag bara gjort nytta under dessa tre dagar. På torsdagkväll/natt så nattvandrade jag och på lördagkväll stod jag staketvakt. I det stora hela var det väldigt lugnt och städat. Det var en härlig feststämmning och de allra flesta var glada.
Det kände på att i princip stå rakt upp och ner i 7 timmar,så så här efteråt så föredrar jag nog att nattvandra. Det är tur att det är så många som ställer upp ideelt, och det är många timmars arbete som ligger bakom detta arrangemang både före och efter.
I år valde barna att gå och titta på Kalle Moraeus. På fredagen spelade Erik Saade, men Kalle "ägde" enligt barna. Själv stod jag för långt bort så jag varken kunde se eller höra honom.
Barna fick plats längst fram vid kravallstaketet.
Underbaaart!
Elias
:O)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar