Leendet du sänder ut vänder åter till dig




torsdag 3 juni 2010

Årets första jordgubbar...

med grädde har jag ätit nu ikväll efter en intensiv dag.
De var faktiskt riktigt söta och goda.
Och priset var det heller ingenting att säga någonting om, bara 15 kr. lådan på Ica Maxi i Östersund.
Jag passade på att handla där i dag efter att jag hade varit med Moa på lasarettet. Vilken gång i ordningen har jag glömt. Skillnaden nu är att hon får flera botoxinjektioner på flera ställen. Jag tror jag räknade till mellan 10 till 12 X som hennes läkare märkte ut på henne.
När vi kom hem var det grillavslutning nere på hembygdsgården för Moas klass. Det blåste som f.. så jag bylsade på mig både långkalsonger och tjocksockar, men grillningen blev i timmerkojan och där var det varmt och gott. Korv är gott!
Nu ska jag bara fylla i dagistiderna fram till sista dagen. Sedan ska jag titta in en stund i huvudet och längta efter surströmmingen som jag ska äta i morgon med 3 goda vänner.
Trevlig Trevligt!
:O)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar