Leendet du sänder ut vänder åter till dig




tisdag 25 maj 2010

Jag känner avsky!
Jag föraktar!
Jag blir så hatisk!
på alla våldtäktsmän och pedofiler.
Det går inte med ord beskriva.
Det är sjuka jävlar som ska spärras in för all tid och evighet.
Jag känner ingen emapti eller förståelse för sådana människor som utsätter kvinnor och barn för att få deras behov tillfredsställt. För det är ingenting annat det handlar om. Mannen har behov av sex och då finns det inga hämningar alls, och ingen förståelse för vad han utsätter den han förgriper sig på.
Jag blir så förbannad så jag kokar.
Kvinnan framställs som en hora medan mannen hyllas och blir till "kung".
Kvinnan får skylla sig själv för att hon klär sig utmanande.
Det fokuseras allt mer och mer på sex i all slags media.
Människor är nyfikna. Människor vill läsa och se.
Det går göra mycket pengar på allt som rör ordet sex.
Men hur uppfattas det?
Av sådana som inte kan hantera intrycken rätt går ut och utför handlingar på oskyldiga människor och deras liv kan bli till ett rent helvete.
Man ska inte svära men nu gör jag det,
Fyyyy Faaan!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar