Leendet du sÀnder ut vÀnder Äter till dig




lördag 24 augusti 2024

Den 6 augusti fyllde Elias 20 Ă„r 💗
Det firade vi hos Gunnar pÄ kvÀllen med hela familjen.
PÄ lördagen samma vecka Äkte vi till StorÄbrÀnna (Bigrivercamp) och fortsatte att fira med att köra fyrhjuling tillsammans ett helt gÀng.
Hela veckan sÄg det ut att blir regn, sÄ det fanns en plan B, men pÄ torsdagen innan sÄ sÄg det ut att bli sol sÄ jag hade is i magen och bokade inte om, vilket jag Àr otroligt glad för.

Nova och Elias 💗
Som har hÀngt i hop i 4 Är.

Hela gÀnget som körde
 Carro och Petter, Moa och Alva, jag och Tomas. Nova och Elias, Toy och Gunnar 💗
Gunnar tog ocksÄ kort under dagen som jag har fÄtt ok med att anvÀnda.

Carro och Petter 💗

Moa 💗

💗

Alva 💗

Toy och Gunnar 💖

Sedan hade jag bokat bord pÄ Bigriver och dÄ slöt Melvin, mamma, pappa, Kickan och Janne (Gunnars syster och man) ocksÄ upp.
De hade bla krÀftbuffé dagen till Àra, sÄ vi var mÄnga som Ät av den.
Alla blev rejÀlt mÀtta och belÄtna.
Och mycket trevligt och roligt att vara tillsammans 💗

Carro och Petter 💗



Melvin 💗

Jag tycker om att skapa minnen tillsammans med dem som jag Àlskar.
Jag kÀnner mig sÄ glad, nöjd och tacksam att vi fick en helt underbar och fantastiskt rolig och trevlig dag tillsammans.
Det kunde helt enkelt inte bli bĂ€ttre 😄
Jag uppskattar och vĂ€rdesĂ€tter sĂ„dana hĂ€r dagar sĂ„ mycket,  för det Ă€r det som sĂ€tter guldkant pĂ„ livet 💗

PĂ„ Ă„terseende!
:O)


 

2 kommentarer: