Leendet du sänder ut vänder åter till dig




måndag 30 december 2019

Näst sista dagen på 2019.
Fick beskåda detta vackra på himlen nu på morgonen.
Tyvärr fick jag inte med så mycket av dem vackra färgerna i pärlemormolnen. 

Julafton blev lite annorlunda i år.
Jag tillbringade den på arbetet fram till kl 16.30.
Barnen var hos sin pappa.
Tomas och jag åt lite julmat och bytte en julklapp.
Sedan satt vi och tittade på tv och njöt av värmen från kaminen, och skenet från ljusen.
Det kändes konstigt, men väldigt skönt.
På juldagen var jag ledig. Då firade vi jul med alla barn, mamma och pappa.
Fick fina julklappar både med tanke och känsla.
Himalaya saltstens lampan fick jag av Petter, vattenflaskan av Moa och hjärtat av Elias.
Ett nytt mackjärn, mugg och ljussmycke.
Nyåret firar vi in med goda vänner Carina och Peter, samt Petter och Elias.

Passar på att önskar dig ett riktigt trevligt slut på detta år och 
Gott Nytt År 2020!
:O)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar