Leendet du sänder ut vänder åter till dig




tisdag 30 april 2019

Den nya veterinärstationen håller på att ta form.
Det är så roligt att det byggs och händer saker här.
Att de som vill och kan satsar på Strömsund.
Och att de använder sig av lokala hantverkare.
Det ska vara klart till hösten.
Fortsättning följer...

I går fick jag ett mycket glädjande besked från Petter.
Han skrev på messenger - Nämen oj, vem tror du fick jobbet på campingen i sommar?
Jag har varit på honom att söka flera jobb, om han inte skulle få det på campingen.
Men han har varit lite trög. Och jag har blivit lite irriterad.
Men nu känner jag mig så enormt glad för hans skull.
Han fick det jobbet han ville ha.
😃😃😃

Så nu har jag börjat smida planer för en kombinerad student, körkort och 19 års present.
😉


2 kommentarer:

  1. Hej och Tack för dina kommentarer hos mig! Jag blir så glad att höra av dig! Ja jag vet, jag är lite dålig på att kommentera, men ibland så..hihi Så fort det går..student, körkort och 19-års dag..säger då det, och tänk vi blir inte äldre..host host!
    Önskar dig en ljuvlig första maj! Kram och ha det gott! Kram Annika

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är så roligt och uppskattas när du kommenterar. Du ska inte känna någon press på hur ofta. Det är det som är så bra att man kan göra det när man vill och har tid :)
      Ja jag tycker det har gått så fort sedan Petter började gymnasiet. Samtidigt så är det häftigt att jag får följa med på vägen :) Det är en ynnest. Nästa år är det Moas tur. Kram Katarina :)

      Radera