Leendet du sänder ut vänder åter till dig




fredag 22 mars 2019


Nu finns Artikeln om Moa på Allers hemsida. 
Klicka på det röda/understrykna så kan du läsa den där om du missade det i tidningen.
I veckan fick jag ett sms från Allers, om en förfrågan från danska tidningen Ude og Hjemme att återpublicera reportaget i deras tidning.
Jag skrev tillbaka att det går bra. Och Moa tyckte också att det var kul.

Nu har jag, mamma och pappa varit och tittat på korten som vi tog för exakt två veckor sedan i Östersund.
Vi valde ut de 10 bästa. Så inom 3 veckor ska de mailas till mig.
Jag känner mig så otroligt glad och nöjd med korten och att det blev av.
Det är en sådan once in a lifetime grej.
Och som även har stått på min "bucket list".
Sååå himla kul!
Nu längtar jag bara tills korten kommer.

I år måste jag dela upp min semester.
Kommunen har bestämt att det ska vara tre perioder, juni juli och augusti.
Så för min del blir det de två sista veckorna i juni och två första veckorna i augusti.
Det är det bästa av två val.
Tomas och jag kommer förmodligen bara att få två veckor tillsammans, men vi får hoppas och tro att vi kommer i väg utomlands till hösten, så vi får en vecka till tillsammans.


Nu har alla barnen sökt sommarjobb, så nu är det bara att hålla tummarna.

Dags för jobbarhelg igen.
I kväll spelar Petters lag sista bandymatchen hemma mot Krokom.
Synd att jag missar den, men jag får följa den på appen på mobilen.
Just nu lyser solen. Äntligen börjar vi skönja vårvintern.
Önskar dig en riktigt skön och trevlig helg!
:O)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar