Leendet du sänder ut vänder åter till dig




fredag 8 mars 2019

Nu börjar det bli pirrigt.
Nästa vecka är det dags.
Hoppas att det blir bra 😃

Affärsnytt norr (lånat bilden från deras facebook sida) 
gjorde ett litet reportage om tavlorna som Gästis får låna av fotoklubben.
Kul att det uppmärksammas.

På promenaden i onsdags em.
Det var -22 när jag klev upp på morgonen.
Läste på facebook att det var dem som hade närmare -30.
Sedan i går har det snöat ihärdigt 💩💩
Det enda väder som jag tycker riktigt mycket om är sol, klarblå himmel och varmt.
Annars är väder inte min starka sida att skriva om.
Det är ju bara som det är, och inget vi kan påverka.
Och vilket väder det än är så är folk överlag missnöjda.
Det är för kallt, för varmt...
Det finns inget mitt i mellan.

För första gången på länge är det bara jag, Tomas och Chess i huset.
Det känns verkligen ovant.
Men nu passar vi på att äta den mat som vi tycker om.
I går blev det uppstekt kams i mesesås.

I dag åker vi till Östersund för att fotografera oss.
Det ska bli kul 😃
Sedan ska det bli skönt med ledig helg.
Ingenting är inplanerat, och det tycker jag om. 
:O)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar