Leendet du sänder ut vänder åter till dig




fredag 9 mars 2018

Vi började sportlovet i Landsomberget i Backe.
Familjehelg med bigairbag.
På lördagen blev det slalom för både oss vuxna (premiär) och barn.
Från att det hade varit rejält kallt hela veckan så var det bara -8 grader.

Elias testade airbagen och det var ju hur häftigt som helst.
Vilken rolig grej.

I tisdags tog jag kompledigt på em och åkte med Elias och Petter till Östersund.
(Det var snörök exakt hela vägen, och vi hamnade bakom två lastbilar som det inte gick att ta sig förbi)
Vi sammanstrålade med Anna, Isak, Viktor, Oskar och Jens på Max.
När vi hade ätit oss mätta åkte vi på Boda borg med alla grabbar.
Anna hade bokat tid på laserhallen, 2 spel. Sedan spelade de minigolf.
Medan grabbarna var på boda borg passade Anna och jag på att handla lite på Willys och
Ö & B, plus att vi var på en loppis.

I går överraskade jag Moa med bubbelbadkar på "SPA Gullvivevägen"
Maria hade spolat upp badkaret när vi kom.
Så vi kunde bara hoppa i.

Jag hade köpt lite plock och dryck.
Maria hade gjort en blåbärspaj som hon bjöd oss på när vi hade badat klart.
Vi fick en riktigt mysig och lyxig em tillsammans.

Plötsligt händer det!!
Dessa snygga dojs vann jag på en facebooktävling.
Precis vad jag behöver till våren.
Nya promenadskor.

Puss & Kram
Och
Trevlig Helg
:O)

3 kommentarer:

  1. Visst är det skönt med lite egentid ibland? Att bara göra det man vill. Ha det gott så ses vi på jobbet på lördag. Första helgen på nästan ett år. Hur ska det gå? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag älskar egentid.Jag uppskattar verkligen att få vara själv, inte behöva ta hänsyn till någon annan. Jag behöver det för att få återhämtning. Men det är lika härligt att få egentid med barnen eller Tomas. Minst lika viktigt.
      Vi överlevde helgen, och fort gick den också :)

      Radera
  2. Vad många trevliga aktiviteter. Helt i min stil. Skorna ser både tuffa, snygga och lätta ut. Gratis till vinsten. Bilden på Elias i luften är läcker. Jag gillar att spela minigolf och mysälskar att bada i skumbad. Gjorde jag senast i söndags. Kul överraskning till Moa.
    Kram Bosse

    SvaraRadera