Leendet du sänder ut vänder åter till dig




fredag 29 september 2017

I dag har jag verkligen fått bevis på vad En ulv/varg i fårakläder är kapabel till.
Från wikipedia: något som vid första anblick verkar oskuldsfullt och ofarligt men vid närmare granskning visar sig vara mer bekymmersamt och oroande än vad man tidigare kunnat ana.
”En ulv i fårakläder” sägs om någon som verkar snäll och oskyldig, men i själva verket är tvärtom.
Falska människor vill jag inte ha i mitt liv.

Man ska inte utge sig för att vara något man inte är tycker jag.
Man kan nästan likna det med en schizofren person, med två eller flera personer i en.
Skrämmande, men ack så många sådana personer det finns mitt bland oss.

1 kommentar:

  1. Men vännen..vad är det som händer? Ja du dessa människor vill man absolut inte ha i sitt liv eller nära sig!!
    Var rädd om dig!! Kram Annika

    SvaraRadera