Leendet du sänder ut vänder åter till dig




onsdag 2 mars 2016

Det är något speciellt med eld och mig. Den påverkar mig otroligt mycket.
Jag liksom bara dras till den.
För mig är lycka att jag kan göra upp en eld i kaminen när jag vill.
Den sprider en sådan behaglig värme och tinar upp en när man är frusen.
Det är rogivande att titta på och jag älskar när det sprakar.


I söndags grävde vi fram vår utegrill på gården (som vi köpte i somras) och grillade korv för första gången där i år.
Sedan kunde vi sitta och njuta en stund i solen.

Nu är den ju snart här den efterlängtade vårvintern.
I fjol blåste den i stort sätt bort så nu hoppas vi verkligen att vi får kompensation.
Det bästa som finns är ju att sitta ute i solen, elda, grilla/laga mat på muurikkan, dricka äggtoddy, pimpla och åka slalom eller skoter.
I år är jag ledig på påsk så då får det gärna bli fint väder.
Vet du?
Jag uppskattar verkligen att du läser just min blogg.
Och det är så roligt att du kommenterar.
Det blir liksom ett kvitto eller erkännande för mig.
Att få feedback på det jag skriver betyder jätte mycket.
:O)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar