Leendet du sänder ut vänder åter till dig




tisdag 25 mars 2014

Marias bakglädje

Det har öppnat ett nytt café här i Strömsund.
Det är alltid roligt att det finns de som vågar satsa på en sådan här lite ort som det ändå är. Men jag tycker att det är bra med konkurrens.

I går gick jag dit och åt lunch för första gången med en god vän.
Det var riktigt trevligt och en speciell atmosfär och miljö. Roligt med nytänkande och inte det där strikta och strama som jag kan uppleva att det kan vara i bland.

I går hade de rosencupcakes med sammetslen frosting på.
Jag åt en panini med fetaoströra i. Jättegott.
Dit kommer jag att gå flera gånger.
:O)

4 kommentarer:

  1. Ett och annat café-besök är trevligt!
    Kram och ha en fortsatt fin vecka!

    SvaraRadera
  2. Visst är det mysigt, att gå ut och fika ibland!
    Just detta att sitta i annan miljö, äta ngt gott...och titta på folk!!
    Ha en fortsatt mysig dag!!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  3. Hej

    Oj det fikastället får ju nästan en att känna som om man fikar hemma hos någon...mysigt.

    SvaraRadera
  4. Så fin inredning på cafet
    Ha en fortsatt fin lördagskväll
    Hanna

    SvaraRadera