Leendet du sänder ut vänder åter till dig




fredag 3 maj 2013

Så här känner jag mig i dag.
Ungefär som en urvriden disktrasa.
Det är inte många dagar på ett år som jag är hemma och är sjuk.
Missar dessvärre andra dagen på utbildningen om beteendemässiga och psykiska symptom vid demens. Men eftersom jag har en arbetshelg framför mig så tyckte jag inte det var mycket att fundera på.
Hoppas att du mår bättre än jag och att du får en skön och trevlig helg.
Det blir bara en Kram i dag, onödigt med en puss, så jag inte smittar menar jag.
;O)

7 kommentarer:

  1. Vilken sötis!! Hoppas du mår bättre snart, krya på dig och hoppas du får en fin helg. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  2. Fy va tråkigt och jobbigt att du är sjuk. Hoppas att du inte är lika sjuk som han ser ut. Vill iallafall önska dig en trevlig helg och hoppas att du mår bättre snart. Kramar

    SvaraRadera
  3. Hejsan


    Ojsan, jaha....men du får krya på dig och bädda ner dig och låt dig pysslas om...hehe. Så en krya på dig kram.

    SvaraRadera
  4. Krya på dig! Själv åkte jag på magsjuka häromdagen och fick korta ner arbetspasset till ett minimum. Känns inte som att jag sovit ikapp ännu....

    SvaraRadera
  5. kathas kortmakeri4 maj 2013 kl. 21:19

    Hoppas du känner dig bättre.
    Kram Katha

    SvaraRadera
  6. Ooops, jag trodde du hade ny sambo - haha!
    Hoppas du frisknar till snart - det ska ju bli så fint väder i veckan som kommer.
    Kram till dig och trevlig helg!

    SvaraRadera
  7. :O) Tack snälla ni för er omtanke. Jag blev så pass bra så att jag kunde jobba i helgen, det var hanterbart så att säga. Kram till er alla :O)

    SvaraRadera