Leendet du sänder ut vänder åter till dig




fredag 22 mars 2013

Det här kortet tycker jag om. Det är så naturligt.  Kortet togs i somras när jag, barnen och mina föräldrar var i Ullared en vecka.
Det var mitt i separationen och flytten. En vecka full med blandade känslor. Jag saknade Tomas jättemycket, som precis samtidigt var i Stockholm hos en god vän.
Och nu ska vi snart flytta i hop. Tänk vad livet bjuder på många häftiga överraskningar.
Nästa vecka är det påsk. Jag är ledig i 5 dagar vilket ska bli jätteskönt, men först ska jag jobba 5 dagar, med start i dag kl 13. Just nu känns det lite si så där. Jag älskar den här årstiden och skulle  mycket hellre vilja vara ute. Men jag får se fram emot att vara ledig nästa helg och förhoppningsvis så är det fint väder då också.

Jag har gått och förberett mig på att Moa ska opereras på påsklovet i Umeå, men så kom det en ny kallelse häromdagen om att den har flyttats fram till maj. Egentligen spelar det väl ingen roll, men när man har ställt in sig på något så blir jag ändå, jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva känslan, att jag känner en viss besvikelse om du förstår vad jag menar?
En operation är alltid påfrestande på olika sätt även om jag vet att det kommer att gå bra.

Nu ska jag gå ut i solen.
Sköt om dig!
:O)

5 kommentarer:

  1. Härlig bild på er!! Verkligen jättefin!!
    Förstår precis vad du menar..när man ställt in sig på ngt och så blir det inte av.
    Självklart kommer operationen att gå bra!!
    Önskar dej en underbar fredag!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  2. Jätte fin bild <3 måste bara säga att man blir så glad av de fina påskäggen som du har på din blogg :0 kram Jessica

    SvaraRadera
  3. Jadu älskling <3 <3 <3 Tänk vad tiden har gått fort. Och nu bor vi snart tillsammans i vårt "EGNA" hus. Känns minst sagt spännande och lite overkligt. Puss puss från din Tomas

    SvaraRadera
  4. Ni är så fina på den där bilden! Också.
    Och ja, tänk vilken händelserikt år du haft.....

    SvaraRadera
  5. En jättefin bild på er två..
    Önskar er en jättefin Påskhelg..

    Kram Maidi

    SvaraRadera