Leendet du sänder ut vänder åter till dig




lördag 26 maj 2012

Jag har svårt att bestämma mig. Jag var inte riktigt nöjd med den förra bloggbakgrunden så jag satt och letade och letade efter en ny i går kväll men, jag kan inte säga att jag känner mig riktigt nöjd med denna heller.
Jag kanske måste vänja mig. Själva färgen i mitten gillar jag. 
Jag provar väl ett tag så får jag se sedan hur jag gör.
I kväll får vi hålla tummarna för Loreen. Jag tror att hon har stora chanser att komma minst bland de tre första. Hon har en fantastisk röst och karisma.
Jag hoppas att du får en fin pingsthelg och att solen lyser just där du bor.

:O) 

3 kommentarer:

  1. Önskar dig och din familj en riktigt fin
    Pingsthelg.

    Kul att du också gillar att göra och äta den härligt goda glassen :-).

    Kram
    Ingrid

    SvaraRadera
  2. Hej fina du! önskar dig en skön forts på Pingsthelgen!ps!tyckte mer om din gamla bakgrund ;) kram kram Jessica

    SvaraRadera
  3. Hej det är svårt att fixa bloggen fin, men din är fin tycker jag. Ja tänk att Sverige vann, så duktig hon var Loreen. Ha en fin morsdag. Kram Mimmi

    SvaraRadera