Leendet du sänder ut vänder åter till dig




fredag 27 april 2012


Visst blir man extra glad när solen skiner och värmer efter en lång, mörk och snörik vinter?
Solen försöker bryta sig fram genom molnen och det bådar verkligen gott inför min lediga helg.
I går regnade det i stort sätt hela dagen, och det tog bra på snön om inte annat. Jag höll mig inomhus, närmare bestämt på Storsjöteatern  i Östersund. Jag var där på föreläsningar om Läskraft-högläsning för personer med demens. Bla. var det högläsning ur boken: 100 åringen som klev ut genom fönstret och försvann. Det var en bra och trevlig dag med  intressanta och inspirerande föreläsare.
I dag är jag hemma med en tussig Elias. Han kräktes i morse men, efter det har han varit allmänt trött, ont i huvudet och halsen.
Ni ska veta att era kommentarer och omtanke värmer verkligen. Hjärtligt Tack Alla!
Nu är det snart dags för fredagsmyyys.
:O)


7 kommentarer:

  1. Hej

    Den där boken om 100 åringen som klev ut genom föntret och försvann har jag funderat på länge att läsa.....verkar den bra?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hörde bara tre kapitel på föreläsningen, jag tyckte att det smakade mera så jag har laddat ner den som ljudbok, så förhoppningsvis så ska jag höra fortsättningen. Låna den på biblioteket så kan du lämna igen den om du tycker att den inte är bra :O)

      Radera
  2. Hej vännen!!
    Hoppas att sonen mår bättre idag!!
    Solen visade sig här på fm..men nu är det mulet och blåser..brr...
    Önskar dej en fortsatt mysig lördag!!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  3. Jag har tyvärr flyttat min blogg.
    Hoppas att du kan följa med.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Till vilken adress har du flyttat bloggen? Jag hittar den inte på din gamla blogg.

      Radera
  4. Hej! skickar många kramar till er!läste föregående inlägg om Moa,och förstår din oro!Jessica

    SvaraRadera