Leendet du sänder ut vänder åter till dig




tisdag 14 februari 2012

Hjärtat smälter. Detta kom Petter hem med i dag. Jag blir alldeles varm.
Jag känner mig så otroligt lyckligt lottad.
Älskade unge. Jag älskar dig också, mest i hela världen.
Alla Hjärtans Dag tårta.

Det får mig att le och det känns som jag har fått högsta betyg. Det är resultatet och beviset på en ömsesidig kärlek.

Jag införskaffade nya spislock på Dollar i dag, och de känns helt rätt, det är liksom jag.

Sov sött!!!
:O)


3 kommentarer:

  1. Godmorgon vännen!!
    Åhh så gulligt..förstår att det värmer ett modershjärta!!!
    Tänk så lite det är...som betyder så mycket!!
    Ha nu en underbar dag..vännen!!! Kram Annika

    SvaraRadera
  2. Hej

    Oj gött att få något så fint av någon man tykcer om. Det är härligt att både få ge och få... :)

    SvaraRadera
  3. Här vad det mycket fint rån alla hjärtansdag.
    Ha en fin kväll!
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera