Leendet du sänder ut vänder åter till dig




torsdag 9 februari 2012

Hallå där!
Hoppas att allt är bra med dig. Tack för att du tittar in och läser just min blogg. 

Alldeles nyss bokade jag Må bra kuren med helkroppspeeling, helkroppsmassage och ansiktsbehandling den 22 februari. Jag gjorde den förra året och det var absolut den bästa och skönaste SPA-behandling som jag har fått. Snacka om att känna sig ompysslad och omhändertagen på allra bästa sätt.
Men visst känns det lite konstigt också att ligga där när man som jag bara är van att vårda och ta hand om andra jämt. Det tar liksom ett tag innan jag helt kan slappna av ordentligt.
Det är inte så ofta som jag unnar bara mig själv något, så det här ser jag verkligen fram emot, och det har jag min snälla sambo att tacka för, som gav mig presentkortet i julklapp.

I dag lyser också solen, och jag ska snart bege mig i väg och träna. Sedan ska jag överraska Elias med en fika på Simonfiket. Han har flera gånger frågat om vi kan fika där men, oftast finns det inte tid för det, så i dag ska vi passa på när tiden finns. Och i kväll ska jag jobba.
Ha en fin och bra dag. Hoppas du återkommer snart igen. 
Och du lämna gärna en kommentar, då gör du mig glad.
:O)

5 kommentarer:

  1. Hej vännen!!
    Såå skönt....att bli ompysslad! Det är du verkligen värd!!
    Så härligt att överraska Elias!! Tänk så glad han skall bli!!
    Önskar dej en fortsatt mysig dag..och en bra kväll på jobbet!!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  2. Vill bara kika in och säga att jag tycker otroligt mycket om dig! Vad härligt med din Må Bra Kur, då får du njuta & må :-) KRAM Linnea

    SvaraRadera
  3. Å vad härligt med en MÅ BRA DAG:O)
    Vill önska dig och din familj en riktigt trevlig helg/Kramen

    SvaraRadera
  4. Vad härligt med en så omtänksam julklapp. Vi mammor är för dåliga att unna oss själv lite god omvårdnad.
    Hoppas er fikastund var mysig. Nu var det ett tag sen jag fikade på Simonssons.

    kram

    SvaraRadera
  5. Och tack själv, för att du skriver så att vi får kika in hos dig Katarina. Njut av din må-bra behandling. Jag tror att det är klokt att se till att man FÅR ibland också när man vanligtvis brukar GE...

    SvaraRadera