Leendet du sänder ut vänder åter till dig




fredag 14 oktober 2011

Storgatan på höger sida i körriktningen.
I detta hus finns arbetsförmedlingen, socialförvaltningen, systembolaget, två privata tandläkare, turistbyrån och posten.
I huset till höger ligger swedbank.
I huset till höger ligger Ö-bua, en riktig genuin presentaffär med bla. keramik, glas, textil, ljus, servetter och smycken.
Till vänster ligger Strömsunds optik och Luggen (frisörsalong).
Dessa två hus är bostadshus samt en Thailändsk resturang som heter Shang i det bortre huset.
Kommunkontoret, lantmäteriet och Café Saga som ligger på vänster sida i körriktningen.
För den som undrar så är gatan hit enkelriktad.

Nu hoppas jag att du får en alldeles utomordentligt trevlig helg. TACK för att DU tar dig tid att läsa och kommentera på min blogg. Du ska veta att jag blir så glad.
:O)

3 kommentarer:

  1. Så roligt med din rundvandring i ström med omnejd,jag blir så glad av att kolla på bilderna hemifrån:O)TACK!Önskar dig och de dina en riktigt trevlig helg.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att du tycker om det Anette :O) När du saknar Strömsund ska kan du bara gå in och titta på bilderna när du vill. Må så gott och ha en trevlig helg du och din familj också. Kram Katarina :O)

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Vad roligt att se Ö-bua butiken. Det är ett måste för mig.
    Gun

    SvaraRadera