Leendet du sänder ut vänder åter till dig




torsdag 20 oktober 2011


När jag ändå är inne på företag som finns i Strömsund så kom jag på att jag faktiskt hade tagit kort på detta företags logga för ett tag sedan. Detta är kanske inte så intressant att läsa om, men dessa företag är en del av Mitt Strömsund och som gör att många faktiskt har ett arbete att gå till, och det gagnar hela samhället, och det får vi vara glada och tacksamma för. Engcon och detta företag är bland de största företagen i Strömsunds kommun.

SCF Betongelement AB är ett av de ledande betongelementföretagen i Sverige. De har resurser för ett totalåtagande. De projekterar, tillverkar och monterar betongkonstruktioner av hög kvalitet för alla slags byggnader. Deras viktigaste produkter är stommar och fasadelement till industrier, bostäder, kontor, hotell och offentliga byggnader. De dekorerar fasader i betong, bygger utemiljöer och påverkar stadsbilder. För att öka kapaciteten samt kvalitet på terrazzoslipade element har de en modern helautomatisk sliprobot.

Ha en fin dag!
:O)
Jag har lagt till några av mina favoritbilder som jag känner mig riktigt nöjd med, i högermarginalen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar