Leendet du sänder ut vänder åter till dig




söndag 14 augusti 2011

Go´kväller!
Sitter med en kopp te och ett par limpmackor och kopplar av innan jag ska gå och lägga mig.
Jag känner mig nöjd även med denna dag. Först följde jag med min golfspelande familj på en runda på golfbanan.
Efter middagen tog jag mig faktiskt en tupplur, och när jag vaknade fick jag ett hastigt och nödvändigt men, kanske inte allt för roligt infall att städa bakom och under tvättmaskinen och runt omkring.
Skönt! nu är det också gjort.
Sov gott, alla som fortfarande är vaken.
:O)

2 kommentarer:

  1. Suttit och läst i din blogg och ser att du som jag köpt BungyPump. Jag trivs med mina och hoppas att du också kommer att göra det.
    Nu har det hunnit bli natt och det är dags att gå och lägga sig.
    NattiNatti!

    SvaraRadera
  2. Jahaja....DÄR kan/måste man ju också städa iblan:/
    Tack för att du påminner;)

    SvaraRadera