Leendet du sänder ut vänder åter till dig




söndag 12 september 2010

Naturen är fantastisk

Undrar vad det bor för djur där inne?
Är det någon som vet vad detta heter? Är det en mossa?
Jag tycker att det är så otroligt fint.
Önskar att jag hade en famn full med gula kantareller.
Svamp är verkligen en delikatess.
Denna svamp är fin att se på.
Som en tavla
Vi funderade på om det kan vara lummer?

Det är bara så otroligt vackert.
Och lingon som lyser upp med sin röda härliga färg i allt det grön.
:O)

4 kommentarer:

  1. Ja visst är den fantastisk! Speciellt så här i september är det ju så otroligt fint. Mossa är hur mysigt som helst och de små kvistarna med lingon är så vackra, jag brukade göra buketter av dem när jag bodde där uppe :) Kram Katta

    SvaraRadera
  2. Jättehärliga bilder! Du har verkligen en jättefin blogg!
    Receptet här nere måste jag snart testa. lät så himla gott!
    kram

    SvaraRadera
  3. Fina bilder. Jag är väldigt för naturen och finner oftast ro endast där, fniss. Hoppas att ni mår bra. Kram

    SvaraRadera