Leendet du sänder ut vänder åter till dig




lördag 12 september 2009

Glatt överraskad

Jag måste bara få berätta en sak. Jag är så glad.
I söndags blev jag uppringd av en representant från Lions som gav mig ett glädjande besked om att Moa har blivit beviljad en summa pengar för att köpa en dator som hon ska kunna använda i skolan när hon har opererat sin högra tumme.
Jag hade nästan gett upp hoppet eftersom jag blev kontaktad i början på det här året och sedan har jag inte hört någonting förrens ett par veckor sedan.
Detta ger mig mersmak att söka flera fonder.
Jag har nämligen en dröm om att lära mig taktil massage. Det skulle gagna både familjen och boenden på mitt arbete. Men det kostar och jag känner inte att jag har dem pengarna att lägga på en utbildning just nu. Hela utbildningen går nämligen på 10.700 kr. och de två första stegen kan man gå på stocketitt på Frösön. Det skulle vara så roligt att få besitta en kunskap som kan hjälpa de gamla till ett bättre välmående och befinnande.
Tänk om min dröm kunde gå i uppfyllelse!
:O)

4 kommentarer:

  1. Grattis - så roligt och bra!!!

    Klart du ska söka mera - taktilmassage är suveränt och du kan ju inte få mer än ett nej, eller???

    Storkram!

    SvaraRadera
  2. Grattis till fonden. Vad roligt för dig och dottern.
    Sök allt vad du kan med olika fonder till din utbildning.

    kram
    strömma

    SvaraRadera
  3. Gud vad glad jag blir! Allt ordnar sig. KRAM Linnea

    SvaraRadera
  4. Åh, så roligt...vet ju att du gått och väntat på besked... Den som väntar på något gott :-)
    kram,
    Lena

    SvaraRadera