Leendet du sänder ut vänder åter till dig




måndag 28 september 2009

I dag har vädret minst sagt varit växlande. Det har regnat och blåst (isande vindar) sedan uppehåll och sol. Jag kunde trots allt inte tro mina ögon då jag tittade ut genom fönstret på jobbet någongång mellan 12.30 och 13 då det under några minuter snöade. Brrr!
Jag hade tänkt putsa sovrumsfönstret när jag kom hem, men jag blev totalt handlingsförlamad och gjorde i princip ingenting.
Jag kurade in mig i en filt och la mig på kökssoffan en stund.
Petter kom hem och hade stoppat fingret i pennvässaren på skolan och blödde rejält under nageln som var uppfläkt. Hur kan man ens komma på att stoppa fingret i pennvässaren?
Han sa att han ville testa när hans kompis Simon hade gjort det. Så nu går båda med plåster på fingret.
:O)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar