Leendet du sänder ut vänder åter till dig




tisdag 28 april 2009

Tänk att få vakna...

Med Carola

Skruva upp volymen och lyssna på texten.

Jag var inne på en bloggkompis blogg och lyssnade just på denna i morse. Det var precis så rätt just då. En slags aha-upplevelse om hur bra den verkligen är. Efter mycket mixtrande, om och men lyckades jag ladda hem den med hjälp av Gunnar. Så nu vill jag dela med mig den till er som vill höra. Tack Anette för att du gjorde mig uppmärksam på den :)

Var rädda om er!

1 kommentar:

  1. Visst är den fin:O)
    Var precis in och kollade mina inlägg och såg din fråga,men du hade ju redan löst det.....
    Vilket bra,tänkvärt inlägg du skrivit(det senaste)syftar jag på...Det är en svår sak att jobba fram en acceptans till sin egen kropp,att säga "jag duegr som jag är"men ack så viktig och framförallt att vi "JOBBAR" på att få fram det budskapet till våra barn och ungdomar...
    Kramar om dig

    SvaraRadera