Leendet du sänder ut vänder åter till dig




lördag 18 april 2009

Antagna utmaningar

Ta fram din mobil. Bläddra igenom din inkorg för sms. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et. Gör likadant på varje fråga.

Här kommer mitt resultat:
1. Vad säger du alltid till din bästa kompis? Hej! Ska se hur lång tid det tar med läggningen så kanske jag kommer upp sen en sväng.
2. Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss? Glad påsk!
3. Vilket sms blev du mest berörd av? Hej! Såg det i LT i dag. Ska på Heat å headbanga, stå längst fram.
4. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig? Tack så mycket :)
5. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor? Hej! Grattis till Elias på namnsdagen.
6. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom? Grattis i efterskott, har haft dålig mottagning.
7. Vad vill du höra mest av allt? Tänkte komma förbi en sväng i morgonkväll om det går bra.
8. Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen? En nyckelpiga landade på min axel, och frågade mig: Jag ska flyga upp till himmelen och möta vår herre i dag.
9. Din romantiska replik? Hej! Jag kommer till Strömsund på tisdag om du vill boka en tid.
10.Vad skulle du säga om du blev bestulen? Refillkortet har laddats med 300 kr.

Måste ju säga att fråga 7, 9 och 10 blev ju riktigt tokigt roliga.

Utmaningen består i att lista fem saker jag SKA göra under 2009!

1. Jag ska fortsätta att träna. Ta mina morgonpromenader (med stavarna) på semestern. Det är guld!
2. Träffa Lena och Sara en helg i Stockholm i juni.
3. Åka (tåg) på en sommarsemester med familjen, troligtvis till Stockholm.
4. Jag lämnar denna öppen, man vet aldrig vad livet har att erbjuda, och det är det som är så roligt och spännande.
5. Åka med Maria W. till Ullared i november och julhandla.

Är det någon som känner sig manad så skickar jag dessa utmaningar vidare...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar