Leendet du sänder ut vänder åter till dig




tisdag 24 februari 2015

Melodifestivalen 2015 genrep Östersund

Östersunds arena
fredagen den 20 februari 2015
genrep.

Vi satt på rad 8 plats 39 och 40 nära scenen.

Häftig scen och ljusuppsättning.

Robin och Sanna
ett bra val av svt tycker jag.

Ellen Benediktsson med  Insomnia.
En av mina favoriter, men hon lyckades tyvärr inte charma publiken tillräckligt för att gå vidare.

Kalle Johansson med För din skull.

Andreas Weise med Bring out fire.
Gick till andra chansen.
Min andra favorit.

Andreas Jonsson med Living to die.

Isa med Don´t stop.
Gick direkt till finalen.
Superbra röst för att bara vara 16 år.
Hon kan nog gå långt.
Blev nog barnens och ungdomarnas favorit.

Jon-Henrik Fjällgren med Jag är fri (manne leam frijje).
Gick också direkt till finalen.
Ett riktigt häftigt framträdande.

Kristin Amparo med I see you.
Gick också till andra chansen.
Otrolig röst.

Moa i sin fina boa.

 Nassim al Fakir och Moa.

Kalle Moraeus, Kalle, Kalle och Kalle.
Ett roligt inslag i pausen.

Praktikant Filippa Bark med sina dåliga men ändå träffande skämt.

Sanna, en lysande artist och nu även programledare för mello.

Moa och jag hade en superrolig kväll tillsammans. Är så glad att jag fick dela den med henne tack vare Min Stora Dag.
:O)

6 kommentarer:

  1. Go kväll!
    Så mysigt med en mor och dotter dag! Är så glad att Min stora dag...har möjlighet att ordna så att barnen kan få vara med om lite roliga saker!
    Jag gillar inte programledarna, som jag skrev i min blogg. Jo gillar Sanna som artist! Sen "Filippa Bark" klarar jag bara inte av! Men som tur är har man ett val...och det är att inte titta på det!
    Önskar dej nu en fortsatt mysig kväll!! Kram Annika

    SvaraRadera
  2. Vad härligt att vara på plats :-). Kram

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig kväll för mor och dotter. Längtar att få höra mera om det ni fick vara med om. Hesheten något bättre men inte bra. Långdraget som bara den. Kram

    SvaraRadera
  4. Hejsan

    Det där måste ha varit en väldig upplevelse att få vara där LIVE :)

    SvaraRadera
  5. Förstår att det var häftigt.. Flera av mina bekanta där uppe var också på genrepet.

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  6. Det måste ha varit häftigt att få vara med om. Förstår att ni njöt. Sanna och Robin passar utmärkt ihop. Sanna har fått visa upp nya sidor och visat sig vara duktig på mycket. Däremot har jag otroligt svårt för FB. Smaken är olika. Ikväll är det andra chansen. Kram Bosse

    SvaraRadera