Leendet du sänder ut vänder åter till dig




måndag 16 februari 2015

Alla Hjärtans Dag

Jag fick detta fina hjärta av Tomas på Alla Hjärtans Dag.
Den lyser så himla fint.
Det är kul att kunna byta ut och byta plats på det som står på själva lampan. Vi har två stycken, och till just denna passade den fyrkantiga lampan bäst, för den andra är rund.

Dagen till ära hade jag köpt hjärtformade ugnsformar så att alla fick varsin jordgubbspaj  till efterrätt.
Det blev även chokladhjärtan, ostkrokshjärtan och hjärtballonger till barnen.
Man kan aldrig få för mycket kärlek.

Äntligen gjorde jag slag i saken och köpte mig en ny dator. Jag har inte kunnat logga in på mitt bank id på väldigt länge.
Men droppen var nog nu när jag märkte att jag inte kunde logga in på bloggen. Tänkte först att det kanske räckte med att byta webbläsare, men insåg att det vara bara att dra ut på det ännu längre.
 Windows XP support slutade fungera i april i fjol. Den har varit seg och jag har svurit och haft mig.

Tänk att det kan göra så stor skillnad.
Det är en anledning till att jag har legat lite lågt med bloggandet på sista tiden. Det är inte roligt när det inte fungerar.
Nu ska jag bara vänja mig vid Windows 8,1 och lära mig hur det fungerar så ska jag vara G igen.
:O)

2 kommentarer:

  1. <3 <3 <3 I love U / Tomas

    SvaraRadera
  2. Go kväll!
    Så kul att höra av dej igen, vännen! Nu förstår jag varför du så sällan har varit här! Saknar ju dina inlägg :-)
    Pajen ser mumsig ut...och du vilken fin present från Tomas!!
    Önskar dej en fortsatt mysig kväll, och visst är det väl tur, som du skrev...att vi har mötts här!!
    Kram Annika

    SvaraRadera