Leendet du sänder ut vänder åter till dig




onsdag 26 november 2014

I fredag åkte hela gänget till Sundsvall för att titta på gladiatorerna på nordichallen.
Vi fick bra platser så vi såg alla grenar.

Arenan var sig lik som man ser den på tv. Det var kul att vara på plats och se hur en riktig tv inspelning går till. Det blev inte så många omtagningar.
Medan de gjorde i ordning för nya grenar fick barnen autografer av gladiatorerna vilket de tyckte var kul.

Gry Forsell var som vanligt programledare och Anders Timell var backstage och tog emot utmanarna.
Vi tjoade och klappade i 4,5 timmar så vi fick ont i händerna. 

Häromdagen kom äntligen den sista delen till Tomas födelsedagspresent.
Bättre sent än aldrig.
Han blev så stilig. Roligt att få ge något som han har användning av.

Denna vackra bukett fick jag av Tomas på namnsdagen.

Sedan har jag något extra roligt att berätta.
I lördags blev jag uppringd av en kvinna som ville prata med Moa. Hon berättade för henne att hon ska få önska sig något till Min Stora Dag.
Vi har fått hjälp från sjukhuset i Umeå att göra en ansökan.
Jag är så otroligt glad för Moas skull. Hon har pratat om detta så länge.
:O)

3 kommentarer:

  1. Hej katarina! gladiatorerna måste varit häftigt att se i live :)) så kul för Moa spännande.Även om jag inte vet riktigt vad det innebär?! kram Jessica

    SvaraRadera
  2. Hejsan

    Va kul att va med och se inspenlingen live......måste barnen också gillat.

    SvaraRadera
  3. Tomas blev jättesnygg i den nya sviden! Hälsa honom det. Kram

    SvaraRadera