Leendet du sänder ut vänder åter till dig




fredag 21 februari 2014

Som den teälskare jag är så tyckte jag att detta var lite kul att läsa.
Helst punkt nr. 4 nedan. Att te har en lugnande och avslappnande effekt.
Men det andra är ju helt klart en guldbonus.
Det måste vara därför som jag känner mig så frisk, och att alla värden var så bra på sista hälsokontrollen.
Skämt å sido.
Jag njuter av mitt livselixir.

Jag tror att bara man har en bra balans i livet vad det gäller arbete, träning och bra kost så kommer man långt. Sedan är det ju så klart andra saker som påverkar hälsan också.

Denna helg ska jag jobba.
Det snöar och snöar och snöar så jag måste väl ut och skotta innan.
På radion spekulerar de i vad det nyfödda prinsessflickebarnet ska heta och vilket lag som vinner hockeyn i dag, Sverige VS Finland.

Önskar eder alla en riktigt trevlig helg.
:O)

3 kommentarer:

  1. Just nu skiner solen här! Helt fantastiskt! Snön som kom igår, är redan borta...och snart snart är det vår!!
    Visst gäller det att hitta rätt balans i livet!! När man gör det...då mår man riktigt bra!
    Önskar dej en bra dag! Kram Annika

    SvaraRadera
  2. Hej Katarina! här dricks minst en kopp te om dagen :) älskar att dricka det till kvällen...jag skall oxå jobba,känns motigt inte själva jobbet, utan de långa passen den delade turen är trist! Men ett tu tre är den gjord! må så gott ♥ kram Jessica

    SvaraRadera
  3. Älskar också te och verkligen baljar i mej nu när förkylningarna härjar. Den där tedrickande damen var minsann inte att leka med :D Ha en fin fortsättning på helgen Kram Katta

    SvaraRadera