Leendet du sänder ut vänder åter till dig




måndag 5 augusti 2013

Som grand final på semestern åkte jag och Tomas till Sundsvall i fredags och tittade på Gyllene tider på Norrport arena.

Det var en häftig konsert och upplevelse. Det var första gången jag såg dem. De flesta låtarna kunde jag sjunga med i och stämningen var hög, men det var dock inte fullsatt.

På lördagen åkte vi till Birsta och Ikea för att inhandla lite nytt till vårt hus.
Bildbevis kommer senare.

Och allt kom med hem fast vi var lite skeptiska innan allt var inpackat i bilen.

Många sådana blir det när man ska skruva i hop något från Ikea.

I dag börjar jag att jobba.
Jag är mer än nöjd med min/vår semester.
Det ska blir roligt att komma tillbaka på arbetet och träffa alla mysiga och trevliga gäster och inte minst mina arbetskamrater.

Puss & Kram
:O)

4 kommentarer:

  1. Vi avslutade också vår semester med en tur till Sundsvall och Gyllene Tider och IKEA.
    // Britta

    SvaraRadera
    Svar
    1. :O) Tänk om vi såg varandra utan att veta om det? Hur som helst, kul att du kikade in och lämnade en kommentar. Kram Katarina :O)

      Radera
  2. Ja, det var en underbar avslutning på vår semester. <3 <3 <3 / Din Tomas

    SvaraRadera