Leendet du sänder ut vänder åter till dig




fredag 26 oktober 2012

Jaaaaa!!!!
Nu har jag något att verkligen se fram emot. 
Jag har fått biljetten av Tomas och vi ska åka dit tillsammans.
Det ska blir så roligt.

Just nu snöar det här, om det är någon tröst, jag har förstått att det regnar på väldigt många ställen i landet, eller har i alla fall gjort. Det var -8 grader här på morgonen. Det är riktigt skönt att sätta sig i bilen och den har värmts upp av kupévärmaren på morgonen, och vinterdäcken är påsatta.
I kväll ska jag också på ett litet kalas och fira en 40 åring. Det ska bli trevligt. Det ska vara knytis så jag har fått uppdraget att baka focacciabröd.
Innan dess ska jag ta med mina barn och gå och fika och fira in skollovet som börjar på måndag. De ska få vara lediga hela långa veckan. 
 Ha en riktigt skön helg!
:O)

5 kommentarer:

  1. Roligt att ha något kul att se fram emot på det nya året :=) låter som en bra dag,fika med dina fina barn o ett litet kalas till kvällen ♥ trevlig helg Katarina< kram Jessica

    SvaraRadera
  2. Hej igen!!
    Låter härligt med snö..:)
    Här är ett par minusgrader..blåser lite..men är strålande sol!!
    Så mysigt att ha någonting att se framemot!!
    Önskar dej en trevlig kväll...men först..njut och mys..med dina barn!!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  3. Ja, det ska bli riktigt kul. Love you, din Tomas <3

    SvaraRadera
  4. Hej

    Wow det komme rnog bli en upplevelse att se Tomas Ledin LIVE.....blogga gärna om det...hehehe

    SvaraRadera