Leendet du sänder ut vänder åter till dig




fredag 4 maj 2012

För er som har hängt med ett tag känner säkert igen detta men, det tåls att påminnas om tycker jag, om och om igen faktiskt.
Det är fredag och jag är ledig i dagarna 3. Jag ska snart åka i väg och träna på Hälsan, och ärligt talat har jag faktiskt längtat. Jag går och tränar där en gång i veckan men, vilken dag det blir kan variera, så nu är det över en och en halv vecka sedan. Träningen ger mig så otroligt mycket positiv energi. En del gånger träffar jag någon eller några trevliga människor som jag kan prata med under tiden vi tränar, eller så kan jag vara där helt ensam, och det kan vara minst lika skönt för då finns det utrymme att tänka och att vara helt tyst vilket kan vara nog så behövligt.
I går fick jag ett presentkort på en ansiktsbehandling av mina snälla och goa arbetskamrater på Gästis. De överraskade mig på personalmötet och sådant tycker jag är roligt och väldigt uppskattat. Det är kul att fylla år lääänge.
Meteorologerna har förvarnat om snö den här helgen ,och mycket riktigt så har det vita otyget redan börjat dingla ner från skyn. Bara det inte blir 2 dm som de har spått.
Men vad gör väl det om 100 år?
Vädret hindrar väldigt sällan mig till att göra det jag har tänkt.
Hoppas alla ni där ute, vart ni än befinner er och vad ni än har tänkt ta er för i helgen får en riktigt skön och trevlig helg. Ta vara på varje minut och NJUT!
:O)

2 kommentarer:

  1. Hej vännen!!
    Hi hi..skrattar åt förra inlägget...

    Visst är det skönt att träna..blir som ett "gift"..känner ju likadant med löpningen!!
    Hoppas att du inte får såå mycket snö..utan att du också snart får vår!!
    Ha en fortsatt härlig dag!!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  2. Lycka till med träningen. Ha en fin helg kram Mimmi

    SvaraRadera