Leendet du sänder ut vänder åter till dig




måndag 30 april 2012

I morse dammade jag av mina bungy pumps efter en lång vintervila. Jag köpte nya "tassar" till dem häromdagen.
Jag gillar dessa stavar, främst för motståndet (4 kg.) men även för själva fjädringen, det blir inte lika stumt som med de gamla.
I helgen har jag hunnit med en del "pyssel", jag har krattat och dammsugit ena bilen. Och så började jag lyssna på 100 åringen som klev ut genom fönstret och försvann. Herrejösses vad denna 100 åring får vara med. Riktigt spännande. Av över 14 timmars lyssnande har jag avverkat lite över 3 timmar hittills.
I går blev det klart att jag ska åka på Lena och Jonas kombinerade bröllops och 40 års kalas i maj. Jag flyger till Göteborg och sedan tar jag tåget hem. Det ska bli så grymt roligt.
Jag har så mycket roligt och trevligt att se fram emot i vår och sommar, det känns som det är mitt år i år, på nått sätt.
Trevlig Valborg önskar jag dig!
och GRATTIS Kungen på födelsedagen.
:O)

2 kommentarer:

  1. Mina Bungy Pumps hänger på en krok i hallen och de får ofta följa med på en promenad.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!!
    Visst är det härligt att ha massor att se framemot!!
    Göteborg..då närmar du dej..mina hemtrakter...:)
    Önskar dej en fortsatt underbar Valborg!! Kram Annika

    Ps...jag är övertygad om..att du är värd allt.. det du nu ser framemot!!!

    SvaraRadera