Leendet du sänder ut vänder åter till dig




lördag 10 mars 2012

I torsdags efter jobbet träffade jag Linnea som jag har fått äran att vara X-moster till. Vi fikade på JoJo och satt där och pratade bla om att hon snart ska åka till Indien på en vårdresa i 3 veckor, tillsammans med 6 andra elever och 2 lärare. Tänk vilken upplevelse och vilken fantastisk erfarenhet. Jag är så glad för hennes skull.
Linnea är en så otroligt klok, varm, omtänksam och snäll person. Så eftersom hon nyligen har fyllt 19 år så tyckte jag att hon skulle få någonting av mig som säger väldigt mycket om en människa, och som kändes helt rätt att köpa just till henne.
Linnea är en ängel, den finaste på jorden och vad kunde väl passa bättre en denna ovan?
:O)

1 kommentar:

  1. TACK KÄRA DU! Jag är fortfarande varm i hjärtat över den fina ängeln och jag blir så glad varje gång jag tittar på väggen där den hänger! Det var så otroligt trevligt att träffa dig. Även fast vi inte ses så ofta så spelar det ingen roll, det känns alltid så bra och det är verkligen så positivt! Då vet man att man tillhör varandra.

    Igår testade jag tet vi köpte! Mycket gott var det :O) Blir nog en kopp ikväll också efter räkfrossa tillsammans med melodifestivalen. Kramar till dig och hälsa familjen!

    SvaraRadera