Leendet du sänder ut vänder åter till dig




fredag 2 juli 2010

Så kom då den dagen...

då det var dags att tacka för oss på dagis efter 8 år.
2002-2010
Det kändes minst sagt vemodigt. Det är där de har haft sin trygghet på sitt "jobb" på dagarna, tillsammans med personal som har ett enormt tålamod och stor omtanke om barnen.
För att visa vår uppskattning gav vi dem ett litet minne, en gåva från oss som tack.
Ljus med änglavingar (fr. JoJo).
För änglar finns.
TACK! Maria, Viola och Frida på solrosen.
Det är tur att vi kan hälsa på om saknaden blir för stor.
:O)

2 kommentarer:

  1. Minns det som igår. Tycker att varje ny milstolpe med barnen är både roliga och vemodiga :/.

    Har du semester nu? Som vanligt står du i och fixar och donar så man blir alldeles imponerad. Här blev det din "salladsbuffé" till middag ikväll. Suverän idé! Tack för den.

    Kramar.

    SvaraRadera
  2. Jag blir föräldraledig f.o.m i morgon (måndag) i 2 veckor och sedan har jag 4 veckors semester. Jag har alltså allt det härliga och underbara framför mig. Och vädret verkar vara på min sida, än så länge.
    Vad roligt att du inspirerades av "Gör din egen sallad" :O) Det gillar jag.
    Kram Katarina.

    SvaraRadera