Leendet du sänder ut vänder åter till dig




tisdag 22 juni 2010

Vår egen pressfotograf...

var på plats under självaste kronprinsessbröllopet i lördags,
den 19 juni 2010
Samma datum som kungen och Silvia gifte sig på för 34 år sedan (1976)
Jag måste säga att vi har en vacker kungafamilj om man får gemföra med många av de andra kungligheterna i världen.
Viktoria är ett gott föredöme. Hon liksom Madelene är otroligt vackra.
Även om jag personligen tyckte att bröllopet var alldeles för påkostat med allt vad det innebar så var det roligt att kunna sitta hemma i soffan och följa dem på deras stora dag. Allt var proffesionellt utfört i den minsta detalj. Allt hade de tänkt på. Tänk vad mycket arbete som ligger bakom, och så många människor som var inblandad. Fantastiskt imponerande.
Kan tänka mig att det var en alldeles speciell (fest)stämmning i hela huvudstaden.
Tyvärr fick jag tacka nej till inbjudan då jag hade ett jobb att sköta här hemma.
;O)

1 kommentar: